Health2Work biedt verschillende betalingsmogelijkheden. De zakelijke klanten bieden we de mogelijkheid om binnen 30 dagen na factuurdatum op rekening te betalen. Zowel particuliere als professionele klanten kunnen verder kiezen uit een van onderstaande betalingsmethoden.
Na het plaatsen van je bestelling krijg je van ons per e-mail een orderbevestiging. De bestelling wordt dan ook door ons in behandeling genomen en de factuur wordt opgemaakt met daarop ons bankrekeningnummer en het totaalbedrag van de bestelling. De factuur verzenden wij later per mail. Zodra het bedrag op onze rekening staat, zullen wij de bestelling verzenden.
Health2Work biedt klanten de mogelijkheid om op rekening te betalen binnen 14 dagen na factuurdatum. Wij verzenden de producten, zodra de online bestelling bij ons binnen is. Na levering volgt de facturatie.
Je betaalt het bedrag online met iDEAL. iDEAL is beschikbaar voor klanten van de KBC, Belfius Bank, Fortis Bank, FINTRO, AXA Bank, CBC, ING Bank en VDK Spaarbank. Zodra het bedrag op onze rekening staat (vrijwel direct), zullen wij jouw producten verzenden.
Het aanschaffen van nieuwe ergonomische oplossingen of het nieuw inrichten van een kantoor is in sommige gevallen kostbaar. Door onze ergonomische oplossingen te leasen, heb je meer keuzemogelijkheden en kun je altijd het product kiezen dat bij je past. Bekijk onze lease mogelijkheden.
Indien je kiest voor levering onder rembours, dan betaalt je het aankoopbedrag vermeerderd met € 10,- rechtstreeks aan de chauffeur van de bezorgdienst op het moment dat je de bestelling in ontvangst neemt.
Voor verzendingen binnen België zijn de transport- en administratiekosten € 10,00. Voor bestellingen boven een bedrag van € 500,00 excl. BTW. wordt de bestelling gratis (franco) verzonden of zelfs persoonlijk afgeleverd en ingesteld. Verzendkosten verschillen per land. Vraag één van onze medewerkers naar de geldende tarieven voor het buitenland.