Veel werkgevers hebben de stap richting hybride werken gezet en investeren meer in ergonomisch kantoormateriaal voor thuis. Om georganiseerd thuiswerken te doen slagen voor je bedrijf, is een uitgedacht beleid nodig. Ergonomie en preventie zijn een cruciale sleutel tot een geslaagd thuiswerkbeleid.
Je kan er als bedrijf voor kiezen om al je medewerkers te voorzien van het juiste materiaal. Met het juiste advies van onze adviseurs, kan een pakket worden samengesteld op maat van jouw bedrijf.
Nestlé Belgilux koos er eind 2020 voor om al hun medewerkers een ergonomische stoel aan te bieden om het thuiswerken in ergonomische omstandigheden te garanderen. Health2Work leverde zo de 270 bureaustoelen individueel bij de gebruiker en stelde de bureaustoel persoonlijk in. “Wij waren heel tevreden over de samenwerking met Health2Work,” aldus Kristel Peeters, hoofd van Hoofd Algemene Diensten, Veiligheid, Gezondheid & Milieu bij Nestlé Belgilux. Door de medewerkers te voorzien van de Refurbished BMA Axia Office stapte Nestlé mee in het duurzame verhaal van Health2Work. Deze bureaustoelen werden volledig gereinigd en gerevitaliseerd voor ze de markt opgingen. Door de ruime instelmogelijkheden, was de stoel voor alle thuiswerkers van Nestlé Belgilux geschikt.
Hoe kan je aan individuele noden van werknemers voldoen? Ieder lichaam is anders en elke werknemer heeft verschillende middelen nodig om deze noden in te vullen. Door een gepersonaliseerd bestelportaal op maat van je bedrijf kunnen medewerkers zelf bepalen wat voor hen de geschikte oplossing is, met de hulp van deskundige adviseurs.
Had je graag meer info gewenst over onze bestelportalen? Wens je je thuiswerkers te voorzien van het geschikte materiaal om gezond van thuis uit te blijven werken? Neem contact met ons op!