Health2Work as a service

Lease of huur hier je producten.

Maak hier een keuze

Huur en lease bij Health2Work voor het duurzame alternatief

In Europa belandt 90% van het gebruikte meubilair op de afvalberg*. Zonde als je je beseft dat de er tijdens de productie van nieuw meubilair onnodig nieuwe grondstoffen worden aangesproken.

Door meubilair na de gebruiksperiode een nieuwe bestemming te geven, zorgen we er samen voor dat we minder grondstoffen hoeven te gebruiken.

* Erasmus+ Circular economy in the furniture industry: overview of current challenges and competences needs (2017)


Huren van ergonomische hulpmiddelen

Wanneer je kiest voor huur betaal je een vast bedrag per maand. Hoe langer je het gebruikt, hoe lager het maandbedrag. Wij facturen maandelijks het huurbedrag zonder extra kosten. Zo sta je nooit voor verrassingen. Deze manier van financiering zorgt voor flexibiliteit. Het huren van ergonomische werkplekken is dan ook dé meest gekozen financieringsmethode. Heb je minder werkplekken nodig of juist meer? Geef het aan ons door en we schalen eenvoudig op of af. Daarnaast zit je niet vast aan een minimale looptijd.


De voordelen van verhuur

  • Hoe langer de huurperiode, hoe lager het maandbedrag
  • Geen grote investering
  • Uitermate geschikt voor tijdelijke curatieve ergonomie
  • Per maand opzegbaar

Leasen van ergonomische hulpmiddelen

Kies je voor het leasen van ergonomische werkplekken, dan betaal je gespreid over een vaste looptijd van 48 of 60 maanden. Gedurende de gehele looptijd blijft het maandbedrag gelijk. Jij weet daardoor precies waar je aan toe bent.


De voordelen van lease

  • Een vast tarief voor een vaste looptijd
  • Geen grote investering
  • Na afloop van de lease periode kan je de werkplekken eenvoudig inleveren of voor een gereduceerd tarief overnemen

Let op! Enkele kleine producten zoals een losse muis, toetsenbord of zit-fit bal kunnen niet los worden verhuurd en alleen in combinatie met aanvraag voor een stoel of bureau. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Stap icoon
01. Inventariseren

Samen met jou inventariseren we de behoeften. Denk hierbij aan het type meubilair en de aantallen.

Stap icoon
02. Voorstel op maat

Aan de hand van de inventarisatie maakt Health2Work een voorstel op maat.

Stap icoon
03. Keuze financieringsmethode

Naar aanleiding van het voorstel en de wensen wordt de financieringsmethode bepaald: verhuur of lease.

Stap icoon
04. Levering

De ergonomische hulpmiddelen worden geleverd op locatie door één van onze ergonomische adviseurs. Zij geven op jouw locatie werkplekinstructie.

Ik ben erg blij dat deze constructie er is. Hiermee maak je het toch mogelijk dat medewerkers ergonomisch kunnen werken zonder te hoeven investeren. Bovendien voorkom je onnodig ziekteverzuim als gevolg van een ongezonde werkplek.


Jenny Rinsampessy (adviseur arbo en gezondheidsmanagement)
Health2Work as-a-service

Alleen betalen voor het gebruik van kantoormeubilair? Of liever gespreid betalen gedurende een vaste periode? Wij denken graag mee en faciliteren met Health2Work as-a-service twee mogelijkheden voor flexibele financiering, namelijk lease en verhuur.

Lees alles over flexibel financieren in ons gratis kennisdocument.